pondělí 5. ledna 2015

Novoroční příspěvek

Všechny srdečně zdravím v novém roce! Přeji vám všem šťastný vstup do tohoto roku, hlavně zdravíčko, spokojenost, rodinnou pohodu, v neposlední řadě úspěchy v zaměstnání a finanční stabilitu. Zní to možná jako fráze, ale všechny tyto aspekty potřebujeme, abychom byli šťastní a v psychické pohodě. A pokud budeme v pohodě, pak bude i boj s nadbytečnými kily snazší. Přeji vám spoustu silné vůle, správnou motivaci a chuť dosáhnout lepší postavy a lepšího zdraví. Jsem ráda, pokud čerpáte z mých stránek inspiraci, motivaci, rady a tipy a slibuji, že se budu i v tomto roce snažit vás podporovat, motivovat a třeba i inspirovat, co se týče jídelníčku a cvičení.

Já jsem prožila vcelku příjemné, pohodové svátky. 


Pro mě svátky trvaly celý prosinec (miluji advent, pečení, zdobení, 

atmosféru) a skončily až včerejškem. 

Během svátků jsem si dopřála, vše co jsem chtěla, 

ale samozřejmě jsem se snažila s mírou a rozumem. 

Taky jsem necvičila naplno, ale je pravda, že jsem ani úplně 

nezahálela. 

Několikrát jsem byla na tůře s kočárkem, několikrát jsem si 

protáhla tělo doma, vyrazila jsem i do fitka  Mám dobrý pocit, že 

svátky byly příjemné, nemám výčitky, i když jsem hřešila  

Váha zůstala stát, takže jsem spokojená  


Ale do nového roku vykračuji jako každý s nějakým předsevzetím

 Chtěla bych váhu udržet i nadále, ale ještě trošičku vypracovat 

postavičku  To už je ta pomalejší fáze, než bylo hubnutí. Věřím, 

že to pomaličku, polehoučku půjde  Takže dnešním dnem končím s

vykrmováním se nezdravýma dobrotama a je potřeba zase si trošku

nastavit přísnější režim  Ráno jsem začala ovesnou kaší s ovocem

a jogurtem a hodinou odhazování sněhu   

Na oběd treska se zeleninou a cizrnou, a další odhazování sněhu,

pak lehká sladká svačinka (tvaroh s ovocem) 

a večer první hodina PILOXINGU.  Moc jsem se těšila a byla jsem 

spokojená, takže jsem si rovnou pořídila permanentku.

Bude to zase něco nového  

A jako bonus vám posílám srovnávačku loňských a letošních vánoc 

(na fotce z loňska už mám ale o 15kg méně, než na startu hubnutí). 

Takže hubnutí zdar!!!





Žádné komentáře:

Okomentovat