úterý 27. ledna 2015

Ahoj děvčátka :-)

Prosím, napište mi, zda máte zájem o zdravé recepty na obědy, polévky, pomazánky, atd.
Já stejně tak jako ráda peču, tak také ráda vařím. Zdravých a jednoduchých jídel mám v zásobě docela dost. Ale dávat vše na blog mě stojí značné množství času. Proto bych chtěla vědět, zda máte zájem, zda se mými recepty chcete inspirovat, abych to nedělala zbytečně.

Podle vašich ohlasů a komentářů případně zařadím novou rubriku :-) Děkuji.

PS: Klidně napište, co vám ještě na mém blogu chybí, o čem by jste si rády početly ;-)

5 komentářů:

  1. Jééé, tak recepty na zdravá jídla bych uvítala strašně moc! Recepty a pak strašně moc nějakou rubriku "Z mého stolu" - nevím jak je to reálné a jak by se ti do něčeho takového chtělo. Ale u Nikki jsem tuhle rubriku milovala, u něčeho měla recept, ale často stačilo jen vidět ten talíř a člověk to viděl. Ona nejvíce chybí inspirace a je tolik jídel a na spoustu si člověk vůbec nevzpomene. A navíc dost pomáhalo vidět přibližné porce na tom talíři. Tyhle rubriky já bych uvítala nejvíce ze všeho. Vím, že tu máš pár fotek ve fotogalerii, tak kdyby se z toho stala nějaká pravidelnější, častějši rubrika, tak bych byla přímo nadšená. Moc tě obdivji a za vše předem děkuji!

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si to tak nějak představovala, že dám třeba recept na cizrnovou pomazánku + co jsem k tomu jedla + obměny a tipy k receptu, tak jak jsem to psala v nějakém starším příspěvku. Recepty dávám, ale právě, že by to chtělo dát nějak dohromady. Počkám o co si napíšete, klidně dejte tipy, jak by se vám rubrika líbila.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, hezký den i já se přidávám a souhlasím s Lennou B., jsi pro mě vzor, že to jde a z receptů čerpám stále i na FB. Milada J.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko,recepty určitě dávej,hodně z nich čerpám.A to tvé pečivo je výborné,už jsem toho podle tebe napekla hodně,chutná to dětem a hlavně i manželovi,který je spíš na tu klasiku.Stránky máš super.Snad se brzy uvidíme na sppiningu,Míša.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji holky, těší mě, že se inspirujete. Aspoň nemám pocit, že u toho sedím zbytečně :-) Popřemýšlím, jakou formu tomu dát, tak se můžete těšit :-)

    OdpovědětVymazat