středa 7. ledna 2015

NOVÉ FOTKY

Tak jsem se zase trochu probírala fotkami, doplňuji dětem albíčka a našla jsem pár zastrčených chuťovek. No, dám to sem - pro všechny z vás, které potřebujete motivaci, takové malé nakopnutí.
Ale hanba mě fackuje, jak daleko jsem to nechala zajít. Takže můžete prohlédnout, třeba vám to dá sílu uvěřit v to, že změna je možná. Opravdu to jde, bez výživových poradců, bez operací, bez zázračných léků a jiných nesmyslů. Jen s trochou snahy, silné vůle a rozumným přístupem :-)

PS: kvalita starších fotek je horší, jsou to momentky z různých akcí. Mám jich málo, v té době jsem se moc nechtěla fotit.

FOTO PŘED HUBNUTÍM:


FOTKY NYNÍ:




3 komentáře:

  1. Jste nádherná �� ! A Vaše holčičky budou kočky po Vás �� Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani děkuji, samotné se mi někdy nechce věřit, jak jsem vypadala :-( Moje holčičky jsou moje zlatíčka, ale podobou starší je celej tatínek, mladší mix nás obou, řekla bych :-) Ale rozhodně musím říct, že udělám maximum, co je v mých silách proto, aby moje holky nikdy nebyly obézní a nemusely se potýkat takovými problémy jako já.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat