středa 9. července 2014

Na snídani moučník :-)

To je snad poprvé za celou dobu hubnutí, co jsem si pro sebe něco upekla :-)
V poslední době jsem manželovi a dětem napekla několik tradičních buchet, z nichž jsem si nedala ani kousek, že jsem se tedy rozhodla, že upeču pro sebe :-) Děti ani manžel totiž zdravé a dietní moučníky nechtějí, prostě klasika je nejlepší :-)
Takže jsem našla tento OVESNÝ MOUČNÍK S OVOCEM :-)

Pekla jsem ho z menší dávky jen do malé formy

200g na snídani

Celá snídaně :-)
RECEPT:
125g ovesných vloček - namočit do 250 ml vody na 20 minut
125g bílého jogurtu - já v dobré víře, že když to bude sladší, tak to děti budou jíst - dala jsem activii sladkou bílou
dle vaší chuti - já dala lněné semínko, trošku Psyllia, kandovanou citronovou kůru
med nebo jiné sladidlo
tohle vše smíchat, vytvořit těsto
Ovoce (já měla 200g banánů)

Polovinu ovesné směsi dát do formy, na to nakydat ovoce, na to druhou polovinu směsi. Pečeme na 180 stupňů 30-40 min., prostě dle vaší trouby.

Mě to chutnalo, je to taková hodně mokrá buchta, zase jsou to vločky na jiný způsob :-)
Akorát teda příště budu chytřejší, budu vědět, že to děti jíst nebudou a udělám si jej méně sladký. Kombinace sladkého jogurtu, medu a banánů byla na mě zbytečně moc sladká. Takže příště určitě bez medu a třeba s rybízem, nebo malinami, to bude mňamka, už se těším :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat