neděle 6. července 2014

Doporučuju!!!!

Pokud máte nějakou zahrádku, nebo třeba u babičky, a podobně, můžete udělat to, co já dnes :-) Připravit si balíčky ovoce do mrazáku a budete mít na snídaně vystaráno :-)))))





A potom jsou z toho takovéto dobroty:


Jahody, špaldové vločky, ovofit tvaroh

Kaše z ovesných vloček s malinami, jogurt ovocný


Vločková kaše, jogurt, ovoce

Kaše z ovesných vloček a mraženého ovoce, jogurt

A ještě mám jednu vychytávku :-) Jelikož vždy když vařím vločky, tak tam naleju o dost více vody, pak to vařím déle a ještě je to řidší (nevím proč, to tak dělám), tak k těm vločkám přidám malinkou lžičku vlákniny (Psyllium - lze volně koupit v lékárně). Kaše se mi zahustí, ještě to nabyde na objemu a pro moje střeva je to pomoc, protože moje střeva jsou líné potvory a pracují hrozně pomalu :-) Navím Psyllium rozpuštěné jen tak ve vodě (jak je psáno v návodu) je hnus, kterej se nedá pít!!! :-D :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat