středa 30. července 2014

Můj dnešní jídelníček - 7000 KJ

Dnešní papání

Moje milé čtenářky, velmi vás zase zdravím po menší pauzičce, jelikož nestíhám přispívat tak často, jak bych chtěla. Vím, že inspirace na jídlo není nikdy dost, tak zase něco málo :-)
Jak víte, již dále hubnout nechci, nicméně ve zdravé stravě pokračuji nadále. V období redukce váhy jsem se stravovala na 5500 KJ/den. Pokud chci váhu udržet, je tedy potřeba přidat jídlo. Nicméně není to tak jednoduché.Trošku jsem pátrala, jak vlastně na to, aby nenastal jo-jo efekt a moje tělo nemělo nějaký šok. Dle lékařky je opatrnost na místě i z hlediska mých problémů se štítnou žlázou, která je na tyto změny citlivá. Postup je tedy následující - každý týden přidat o 500 KJ/den více s ohledem na to, co dělá moje váha. Takže momentálně mám denní příjem nastaven na 7000 KJ :-) Váha jde stále ještě maličko dolů, takže na této hodnotě nebudu setrvávat dlouho a zase příští týden přidám :-) 
Rozhodla jsem se vám takto nafotit svůj dnešní den, co jsem vlastně jedla. 
PS: Pokud budu šikovná, zkusím nafotit další (pokud se vám to bude líbit :-) )


SNÍDANĚ:
50g lámankového vícezrnného chleba
100g cottage linessa 2,4% tuku
50g šunka v aspiku se žampiony Dulano
250g cherry rajčata, 200g sterilované okurky
500ml neslazený ovocný čaj, kafe s nízkotučným mlékem



SVAČINA:
180g nektarinka (tu jsem tedy nefotila :-D )

OBĚD:
130g vepřová játra na 5g kokosového oleje s 30g cibulkou (orestovat, podusit)
330g směs mražené zeleniny (květák, mrkev, brokolice)
pohanková kaše (30g instantní pohankové vločky zn. ARAX, nechat chvilinku ve vodě, nebo krátce povařit - zhoustne to a udělá se kaše)




SVAČINA:
250g nízkotučný tvaroh Pilos
lžička drcených lněných semínek
5ml javorového sirupu (asi nejde vidět na fotce, je tím politý tvaroh :-) )
230g nektarinka 
kafe s nízkotučným mlékem




VEČEŘE:
350g cukety - pečená s piri-piri kořením (je hodně pikantní, můžete dát klasiku grilovací)
100g kuřecí šunka Pikok
100g česnekové tofu
25g lámankový vícezrnný chleba
okurkový salát - 260g okurky salátové + 70g bílý jogurt Pilos vesnický 2,5% tuku
a ještě jsem si tam dala tročku kečupu se stévií, ale až po vyfocení
500 ml neslazený ovocný čaj



A ještě mi zbývá asi 500 KJ, takže až to tady trochu poklidím a konečně si hodím nohy nahoru, tak si dám ještě nějakou malou dobrůtku :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj, jaký má tento jídelníček prosím hodnoty bílkovin, sacharidů a tuků? Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. B 153g, S 195g, T 31g. Pro mě to znamenalo, že jsem přešvihla bílkoviny a měla nedostatek tuků. Ale příliš to neřeším, jindy to zase může být naopak :-) Většinou se pohybuju v normě :-)

    OdpovědětVymazat