pátek 11. července 2014

Když mě chytnou chutě :-)

Tak jsem včera byla nakupovat velký rodinný nákup, a už taky nevím, co pořád vymýšlet, co bych si dala. Tak bloumám očima po regálech se zbožím, čumím, co mi padne do oka. A tu se mi zrak zastavil na tvarůžkách!!!!! No co vám budu povídat, že bych je nějak extra milovala to né, nejedla jsem je asi 10 let :-) Ale v tu chvíli jsem byla snad schopná začít slintat. Tak neskutečnou chuť jsem na ně měla :-)
Takže včerejší večeře a dnešní snídaně ve stylu tvarůžků :-)
Toastový chleba 2ks, flora light, 100g tvarůžků, 180g ledový salát, 300g kunovjanka DIA

Toastový chleba, pomazánka z mletých sušených rajčat, 30g kuřecí prsní šunka, 100g tvarůžků, zelenina


Dala jsem si to na 1 minutu do mikrovlnky, aby se tvarůžky trošku roztekly, no to bylo "žrádlo" :-D
Určitě si je brzy zase koupím!!!! :-D 

Žádné komentáře:

Okomentovat