pátek 18. července 2014

A zase nějaké jídlo ...

SNÍDANĚ :-)

Moje pečení :-)

Špaldové vločky, skořice, lněné semínko, tvaroh nízkotučný, banán

SNÍDANĚ MOJÍ DCERKY - konečně ocenila moje zdravé pečení :-) Akorát jsem koláč téměř nesladila, tak jsem jí ho musela pocukrovat :-) A má k tomu tvaroh Matylda :-)

A moje snídaně - už bez cukru :-D

Ječné vločky, lněné semínko, rozinky, jogurt, hrozny

OBĚDY:
Vařené brambory, špenát se smetanou, vajíčko - klasika :-)

Omáčka z konzervovaných rajčat s tuňákem, těstoviny, okurky

Palačinky z kukuřičné mouky

Treska s bylinkama, pečená cuketa, okurkový salát s jogurtem

Pohanková kaše, pečená zelenina, kuřecí prso se sýrem

Těstoviny, treska s bylinkama, zelenina pečená

A zase špenát, s těstovinama a čenekovým tofu + okurky :-)

Cuketa, květák, rajče + koření, zalité vajíčkem s trochou mléka a zapečeno :-)

A k tomu byly okurky a sýr FETA - měla jsem poprvé a by mooooc dobrej :-)

SVAČINA:

Active BONAVITA plátky, chilli cottage, zelenina

Pohanková kaše, chilli cottage, zelenina

Žádné komentáře:

Okomentovat