úterý 15. července 2014

A ještě jedno pečení .... nějak mě to chytlo :-)

Vločkový koláč s tvarohem a ovocem



Suroviny:


Na korpus
300g vloček
2 lžíce medu - já jsem místo medu osladila jen malinko stévií
2 lžičky skořice
2-3 jablka
1,5 hrnku vody
2 vejce
Na krém
3 vaničky tvarohu (dala jsem nízkotučný)
2 lžíce třtinového cukru (místo něj jen troška stévie)
vanilkový pudink
1 vejce
plus ovoce dle vlastního výběru (jahody, borůvky, maliny, rybíz, hroznové víno, ananas, banány, kiwi, mango) - já jsem měla maliny :-)

Postup:


Odvažte si vločky a rovnou do nich nalijte vodu, aby ji mohly nasáknout. Přidejte nastrouhaná jablka, vejce, med a skořici, dobře promíchejte a nechte odpočívat.
Mezitím si připravte krém. Nejdříve pudink, který rozmíchejte s trochou mléka a oslaďte, ten pak vlijte do tvarohů a přidejte vajíčko.
Do dortové formy dávejte postupně polovinu těsta na korpus, kterou rozprostřete po celém dnu, polovinu krému, kterou velice opatrně roztírejte po těstě, na to naskládejte kousky ovoce a poté celé opakujte s druhou polovinou těsta, krému i ovoce.
Vzhledem k minimálnímu množství sladidla jeho množství upravte podle vašich preferencí, nebo podle druhu ovoce, které použijete. Pečte na 200 stupňů asi 40 minut. Hotový koláč poznáte podle toho, že se odtáhne od formy a okraje zezlátnou, případně tvaroh místy popraská. Nechte alespoň hodinu až dvě chladnout. Dobrou chuť!
Já jsem si jej dělala jen z poloviční dávky - myslela jsem, že ho děti jíst nebudou. A zrovna jim chutná!!!!
Recept jsem našla na www. kondice.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat