středa 20. srpna 2014

Tak jsem slibovala jídelníčky, ale časově jsem totálně v háji, nestíhám, protože bylo mnoho příležitostí (návštěvy, apod.) na dobré, ale nedietní vaření a pečení. Takže sebe teď trošku odbývám. Tak to jen shrnu, co bylo poslední týden :-) Jak už víte, pohybuji se momentálně 8000-8500 KJ/den :-)

SNÍDANĚ:
Tento týden pořád jedu na sladko :-) Klasika na milion způsobů - různé druhy vloček (udělám kaši), jogurt nebo tvaroh, ovoce :-) Miluji to a opravdu tohle jídlo mi dodá spoustu energie a dostatečně mě zasytí na dopoledne.
Množství je zhruba: 40g vloček, 10g rozinek, stévie, 5g drcené lněné semínko, 200-300g ovoce, 150-200g jogurtu nebo tvarohu.




DOPOLEDNÍ SVAČINA:
Ovoce nebo musli tyčinka, včera kefírová houstička (domácí výroba), dnes buchta s tvarohem (domácí výroba) - no nic moc dieta, ale i s tímto se do svého příjmu vejdu :-) Moc jsem to nefotila, jen své pekařské výtvory :-)

Kefírová houstička - luxusní papání

Dnešní Honzovy buchty s tvarohem.
To jsem neodolala, rovnou jsem počítala s tím, že bude ke svačince :-)
OBĚD:
Díky časovému presu byly rychlovky bez fantazie. Ale snad se brzy polepším ;-)

Kuřecí plátek zapečený s rajčaty a sýrem, pohanková kaše, okurkový salát.

230g tresky, mražená zelenina, žitný plátek a okurky :-)

ODPOLEDNÍ SVAČINA:

Tak to už většinou sladké nejím, spíš hodně zeleniny, maso, šunka, sýr, tvarůžky,
atd.



VEČEŘE:
Celozrnný chléb, žervé, šunka gurmán Linessa, tvarůžky, rajčata, okurka, sterilované zelí

Zapečená brokolice se šunkou, vejcem a sýrem, pohanková kaše, rajčata

DRUHÁ VEČEŘE:

Druhou večeři si dávám hlavně proto, že mi zbývají KJ a jelikož chodím spát dost pozdě, tak taky, aby mě nehonila mlsná :-) Většinou je to tvaroh, kefír, podmáslí, jogurt, cappuccino s malou čokoládkou, nebo nějaká sušenka :-)

Tak snad něco maličko pro inspiraci stačí :-)
V sobotu odjíždíme na dovolenou, ale slibuji, že se budu snažit fotit dobroty, co si budu vařit v polních podmínkách :-) :-) :-)

Tak zatím se mějte krásně a za týden budu opět tady!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat