neděle 3. srpna 2014

Stravování na celodenním výletě :-)

Jak jsem psala, včera jsme s dětmi a manželem podnikli celodenní výlet do ZOO v našem hlavním městě.
Jelikož podnikáme výlety docela často, jsem poučena, že v podobných zařízeních není možno opatřit normální jídlo, natož zdravé nebo dietní. V nabídce je většinou pouze klasický FAST FOOD - párky, klobásy, hranolky, hamburgery, apod., a to i přesto, že hlavními návštěvníky jsou zde děti i velmi malé :-( To mě na tom dost štve. Takže si vždycky pro sebe i pro děti nabalím svačiny, něco i manželovi a vyrážíme na cesty. Tady máte to, co jsem včera jedla já :-)


SNÍDANĚ:

60g ovesných vloček, skořice, stévie
120g banán
kafe s mlékem, čaj

SVAČINA:



OBĚD:

270g ledový salát, 300g salátová okurka, 130g rajče
100g Pilos přírodní syrovátkový sýr
Knuspi jarní zelenina 2 ks

 SVAČINA:

Párek v rohlíku s kečupem (moc jsem si na této nedietní nedobrotě pochutnala :-))))))))
Presso s mlékem

VEČEŘE:



Když jsme přijeli z výletu, tak už jsem měla hlad, jenže než jsem všechno udělala, 
co bylo třeba, tak uplynuly další 2 hodiny. Tak proto taková porce, hlad byl velký :-)

Chléb celozrnný černý 56g
20g žervé Pilos
125g šunka v aspiku s žampiony
300g salátová okurka, 100g cherry rajčata,  200g sterilované okurky

A večer byl ještě kousíček čokolády :-)

A jinak výlet se nám vydařil, počasí vyšlo, ZOO se nám líbila, všichni jsme si to moc hezky užili :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat