neděle 3. srpna 2014

Nedělní jídlo - naposledy 7000 KJ :-)

Takže pokud mi zítra váha neukáže nějakou hrůzu, tak budu zase 500KJ/den přidávat. Tudíž je tohle poslední jídlo spočítané na 7000 KJ :-)  
Doufám, že jsem vás inspirovala, i když jídelníčky takto každý den za sebou jsou trošku bez fantazie, protože prostě jím, to co mám otevřené, aby se to nezkazilo. Takže se potraviny dost opakují, ale myslím, že to tak má asi každý. Příští týden zase pojedu v trošku jiném stylu :-)

SNÍDANĚ:

Cuketová buchta 100g
Jogurt Jogobella light 150g
Kafe s mlékem, čaj

SVAČINA:

250g nektarinky
kafe s mlékem


OBĚD:

70g moravské uzené (nechtěně se mi namočilo do omáčky :-) )
670g lečo zeleninové Hamé (velká sklenice)
25g bageta cereální
180g sterilované okurky


SVAČINA:
200g cottage linessa
25g cereální bageta
250g salátová okurka
15g kečup se stévií
kafe s mlékem


VEČEŘE:
35g cereální bageta
zapečená cuketa (350g cuketa, 200g dušené šunky, 180g rajče,
35g přírodní syrovátkový sýr Pilos, 20g kečup se stévií, koření)

A ještě přidám recept na cuketovou buchtu - hodně jednoduché a není to zas taková bomba, občas si musíme dopřát :-)

CUKETOVÁ BUCHTA:

INGREDIENCE:

35dkg cukety (jemně nastrouhat)

35dkg polohrubé mouky

25dkg pískového cukru (já jsem dala třtinový)

2 vejce

1 vanilkový cukr 

1 prášek do pečiva

4 lžíce oleje

já jsem ještě přidala trochu skořice

POSTUP:

Vše dobře smíchat a nalít do dortové formy.
Pečeme na 200 stupňů asi 40 minut.
Buchta je nadýchaná a vláčná, dobrou chuť!



Žádné komentáře:

Okomentovat