pondělí 9. února 2015

Je ze mě spinning instruktorka!!!

Ahoj holčičky,
jdu vám prozradit, co je u mě nového :-)
Celý víkend jsem strávila v Brně, protože jsem si plnila jeden ze svých snů a cílů. Byla jsem na intenzivním a velmi náročném kurzu pro spinning instruktory Emotikona smile A zvládla jsem to!!! Musím přiznat, že chvílemi jsem si sáhla na dno, ale aspoň mám pocit, že konečně znám své možnosti a vím, že tento papír nemám zadarmo, že na něm je obrovská dávka mého potu. O to větší radost z něj mám Emotikona grin Tak mi promiňte tu neskromnost, ale jdu se pochlubit. 
A možná i vám dodám odvahu, že z baculky bez špetky fyzické kondice může být za rok a půl instruktor spinningu (nebo čehokoliv jiného).

Jen je potřeba nevzdat se svých snů, jít za svým cílem navzdory překážkám a zdolat je třeba po milimetrech. Věřit tomu, co děláte. A hlavně to dělat s tím, že vás to baví, že to máte rádi.

Emotikona wink

Žádné komentáře:

Okomentovat