středa 11. února 2015

Další překvapení :-)

Milé čtenářky,
mám pro vás další překvapení, co je u mě nového.
Minulý týden jsem dokončila kurz pro výživové poradce. Dnes mi konečně doručili certifikát.
Rozhodla jsem se k tomuto studiu, protože mě velmi baví oblast zdravé výživy a zdravého životního stylu. Mnoho z vás si mi píše o rady, jak zhubnout, co jíst, co nejíst, atd. Přestože si myslím, že mám v tomto oboru docela dobrý přehled, nikdy bych se neodvážila nějak konkrétně radit, pokud k tomu nemám dostatečnou kvalifikaci. Prostě jsem chtěla mít "papír" v ruce, než někomu začnu psát jídelníček na míru.

Myslím si, že není nic horšího, než ledabyle napsaný jídelníček, který vyhotoví někdo, kdo nemá dostatečné vzdělání a hlavně dobré znalosti této problematiky.

Momentálně tedy budu věnovat všechen čas k tomu, abych si připravila podklady pro svoji novou roli výživové poradkyně :-)

A prozradím vám ještě jedno tajemství :-) Čeká mě další vzdělávání - a to kurzy specializované na výživu dětí a těhotných a kojících žen :-)
Je to velmi blízké mé práci - jsem dětská zdravotní sestřička, pracuji na novorozeneckém úseku (tedy momentálně jsem na MD), ale to už o mě asi víte.
Takže děti a těhulky jsou mým denním chlebem :-) Proto tedy chci rozšířit své vědomosti i v tomto odvětví. Držte mi palečky.

Další překvapení zase příště ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat